Labels

44years (1) aannames (1) aapjes (1) actieondernemen (1) add (1) ademvandegeest (1) adhd (1) adidas (1) afsluiting (1) alib (1) alike (1) Amerika (1) anders (1) animatie (3) Arabier (1) art (1) artikel (2) arts (1) autisme (1) beaulotto (1) bentiggelaar (1) beroep (1) betekenisvolonderwijs (1) betrokkenheid (1) branding (1) breeddenken (1) brief (1) britishairways (1) canada (1) caroldweck (1) cartoon (1) change (1) coach (1) cocacola (2) coffeecart (1) communicatie (1) complimenten (1) context (1) controledrang (1) controlfreak (1) creatief (3) curling (1) dieren (1) dilemma (1) dirigent (1) DNA (1) doel (1) doen (3) dromen (3) druiven (1) dyscalculie (1) dyslexie (1) eend (1) eerlijkheid (1) einstein (1) erfenis (1) eringruwell (1) escalator (1) experiment (1) feedback (1) film (1) filosofie (1) finland (1) firstdates (1) fixedmindset (1) fnland (1) focus (1) foto (2) freedman (1) freedomwriters (1) fun (2) gastheer (1) gebouw (1) gedicht (2) gesprek (1) glimlach (3) gras (1) grit (1) groei (1) growthmindset (1) haas (1) hardlopen (1) hechting (1) heineken (1) held (1) herinnering (1) hero (1) hockey (1) hoe (2) holbewoners (1) holeinthewall (1) hond (1) hope (1) hulp (1) humor (5) idee (1) inspiratie (3) inspirerend (2) inteactie (1) interactie (1) interpreteren (1) inzicht (1) jezelfzijn (1) jong (1) jongeren (1) journey (1) juf (2) kamelen (1) kansenbieden (1) kantoor (1) karretje (1) kenrobinson (1) kerk (1) kidpresident (1) kiezels (1) kiezen (1) kijken (7) kind (2) klem (1) kletskoppen (1) komkommer (1) koopzondag (1) krachtig (1) kunst (2) lach (1) leadership (1) learning (1) leeftijd (1) leergierig (1) lef (1) lego (1) leiderschap (1) leraren (1) leren (2) les (1) lied (1) lied. odd (1) liefde (1) loesje (1) lostgeneration (1) Lubach (1) lukewarm (1) maatschappij (1) makeitcount (1) marcelvanherpen (2) mariapirez (1) mathildesanting (1) mentor (1) merk (1) MichaelMoore (2) michaelsandal (1) mier (1) mirjam (1) mobilephone (1) moraal (3) moreelhandelen (2) museum (1) musical (1) muziek (3) nickvujicic (1) nike (1) observatie (1) observeren (2) omdenken (4) onderwijs (3) oneerlijk (1) oordelen (1) openbaarvervoer (1) openup (1) oplossen (1) oud (1) ouderenkind (1) ouders (1) overeenkomst (2) paolinsparou (1) parkwayschool (1) passendonderwijs (2) pauldeleeuw (1) piano (1) pianostairs (1) pingpong (1) pippi (2) pixar (1) plan (1) plint (1) poetry (1) positievefeedback (1) praktijk (1) princeea (1) problemen (2) quotes (4) raadsel (1) rails (1) reclame (4) referentiekader (1) roalddahl (1) rol (1) samenwerken (3) school (2) schoolsystem (1) Sergio (1) slide (1) slimdenken (1) smartphone (1) smile (1) specialeducation (1) spiegels (1) sport (1) steen (1) stillface (1) strategie (1) stuck (1) student (2) succes (3) sugatamitra (1) sultan (1) tafeltennis (1) talent (2) teacher (2) team (1) teamwork (2) tedtalk (4) tochhetzelfde (1) toekomst (2) toetsen (1) trots (1) urgentie (1) vastberadenheid (1) vastzitten (1) veranderen (8) verbinding (1) verdelen (1) verhaal (2) vernieuwing (3) verschil (1) verschillen (1) verschilmaken (1) vertrouwen (1) visie (2) vlek (1) voeden (1) volkswagen (2) Volvo (1) voorbeelden (1) vrijheid (1) vrouw (1) wedstrijd (1) weerstand (2) wennen (1) wereld (1) whatif (1) willrichardson (1) winnen (1) wolven (1) worksmarter (1) world (1) you happiness (1) youtube (46) zelfsturendeteams (1)

donderdag 27 september 2018

De kracht van een glimlach en interactie

"Je kunt niet NIET communiceren, is een uitspraak die menig een wel kent. Wat is de kracht van interactie, van een simpele glimlach en reactie op hetgeen de "zender" wil overbrengen. En wat gebeurt er als er geen reactie is? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.